Ramy Salem Man of The Match

MAN OF THE MATCH 24

Ramy Salem kwam als invaller binnen de lijnen, en de back van Terneuzen wist niet wat hem overkwam. De ontketende Ramy Salem denderde als een ware Egyptische farao, begeleid door twee paarden op de strijdwagen, door op de rechterflank. Met twee assists zorgde hij ervoor dat de wedstrijd op slot werd gegooid. Ramy is al de tweede invaller die is uitgeroepen tot Man of the Match. Het is cliché, maar voetballen doe je met z'n allen en niet alleen met de 11 basisspelers! Ramy vierde zijn uitverkiezing op het feestje met de supporters, waar hij ook zag dat meerdere collega-spelers van het eerste, tweede en O23 schitterden en makkelijk uitgekozen konden worden als Man of the Evening. Helaas tellen je moves op de dansvloer niet mee voor de Harde Kern! Maar het was daardoor wel supergezellig!

keukenmaxx