Vrouwen kampioen 2016/2017

Eindelijk was het dan zover . Na een paar jaren proberen moest het nu gaan lukken om de promotie naar de derde klassen te bewerkstelligen . Nu hebben we kunnen zien dat het niet meevalt om kampioen te worden in een uitwedstrijd , maar Geervliet is geen Woudestein en het tweede elftal van de heren hebben het ook geflikt op Voorne-Putten
Met een fitte selectie moesten de dames de strijd aangaan met de plaatselijke GHVV'13 waar ze thuis gelijk tegen gespeeld hadden Deze avond zou een punt niet genoeg zijn dus moest er gewonnen worden ! Bij speelsters , technische staf en de supporters waren diverse klamme handjes aanwezig en dat kwam niet alleen door de hoge temperatuur !! Na de warming-up met 26 graden en de laatste tips en aanwijzingen kon de wedstrijd beginnen Al snel werd duidelijk dat Heinenoord alles op alles zette om snel te scoren en was te zien dat dit wel goed moest komen ! De verdediging stond als een huis en met opbouwend voetbal via de middenvelders werd volop de aanval gezocht Toch was de spanning zichtbaar en liep het nog niet erg lekker en hoe langer het duurt voor de eerste goal valt des te spannender het nog word Na ca 25 minuten spelen gebeurde dan eindelijk waar iedereen op zat te wachten ! Steekpass door het midden , spits alleen voor de keepster en alles wat met groen-wit te maken had kon juichen !! Het laatste beetje spanning viel weg en toen was er voor GHVV geen houden meer aan Nog voor rust werd het kampioenschap veilig gesteld door maarliefst nog 4 x te scoren !! Omdat er van een echte wedstrijd geen sprake meer was konden de dames de tweede helft freewheelend naar het laatste fluitsignaal voetballen en er nog een paar doelpuntjes bij  maken en was er reden voor een mooi feestje met bloemen , vuurwerk en rondvliegend water !! Dames en technische staf van harte gefeliciteerd en veel succes volgend seizoen in de 3e klasse !!!

keukenmaxx